Zwroty i reklamacje
Zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Zamówiłaś nieodpowiedni rozmiar? Możesz zwrócić produkt. Prześlij do nas formularz z informacją o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Następnie prześlij do nas zwracany towar wraz z paragonem w terminie 14 dni.
Zwroty w LeMari w 3 prostych krokach:
- Zapakuj towar i zabezpiecz paczkę. Ważne, by nie nosił śladów użytkowania, nie był pobrudzony, ani przesiąknięty zapachem
- Dołóż do paczki wypełniony formularz zwrotu oraz paragon. Formularz możesz też przesłać go mailem na kontakt@lemari.pl
- Prześlij zwrot na adres:
Atelier Stylu Marlena Kłyk
ul Kowalska 1
41-407 Imielin
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe podane w formularzu zwrotu nie później niż 14 dni roboczych po jego otrzymaniu.
W przypadku reklamacji prześlij do nas towar wraz z formularzem reklamacji. Odnieśmy się do niej w ciągu 14 dni od odbioru paczki.
- Zapakuj towar i zabezpiecz paczkę
- Dołóż do paczki wypełniony formularz reklamacji oraz paragon. Formularz możesz też przesłać go mailem na kontakt@lemari.pl
- Prześlij paczkę na adres:
Atelier Stylu Marlena Kłyk
ul Kowalska 1
41-407 Imielin
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: kontakt@lemari.pl. Jesteśmy dostępni także pod telefonem: 574 315 356
Szczegółowe informacje, dotyczące warunków zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.